Nagy István és Áder János is ott lesz az idei Agrárszektor konferencián!
Az idén először 3 napos konferencián előad többek között Bige László, Gyuricza Csaba, Éder Tamás, Feldman Zsolt, Jakab István, Harsányi Zsolt, Makai Szabolcs, Szabó Levente, Kulik Zoltán, Hollósi Dávid és még sokan mások...
Ne maradjon le az év egyik legjelentősebb agrárszakmai eseményéről!
A korábban már nyilvántartásba vett C.A.C. ültetvényekről az 5079. sz. nyomtatványt továbbra is személyre szabottan fogjuk megküldeni - írja a Nébih. Az űrlapok letölthetők a Nébih honlapjáról, mely ide kattintva elérhető. A cégeknek és az egyéni vállalkozóknak az elektronikus ügyintézést kell választaniuk. Az elektronikus beküldéshez a kitöltött és aláírt űrlapokat be kell szkennelni, vagy le kell fényképezni, lementeni, azután a https://epapir.gov.hu/ felületen az űrlapok becsatolásával megküldeni az alábbiak szerint.
Az ügyfélkapus azonosítás után, a felugró felületen (miután a cégek kipipálták a cégkapus beküldés négyzetet) a következő beállításokat kell kiválasztani:
TÉMACSOPORT: Kertészeti szaporítóanyag
ÜGYTÍPUS: Gyümölcsfaiskolai szemlebejelentőt vagy C.A.C. Gyümölcs szaporítóalapanyag termő állományok éves bejelentése (5079-es) vagy Új C.A.C. Gyümölcs szaporítóalapanyag termő állomány (kijelölt fa/ültetvény) bejelentése (5077)
CÍMZETT: Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal e-Papír
A felület lehetőséget biztosít rövid levél írására és a digitalizált iratok feltöltésére. Javasolják az ügyfélkapun bejelölni az „értesítés küldése” gombot, így a rendszer automatikus üzenetet fog küldeni a feladást és letöltést igazoló nyugta tárhelyre érkezéséről.
Postai beküldés
Az elektronikus ügyintézésre nem kötelezett természetes személyek (őstermelők) a kitöltött és aláírt űrlapokat postai úton is megküldhetik a megadott határidőig. Postacím: Nébih 1525 Budapest, Pf.: 30.-MGEI KSZFO
Felhívják ügyfeleik figyelmét, hogy az e-Papír felület segítségével ügyeiket nagyon egyszerűen, gyorsan és biztonságosan intézhetik, mivel a levél és csatolmányai közvetlenül a Nébih iktatórendszerébe érkeznek, továbbá a levél megérkezéséről igazolást is kapnak. Ügyfélkapu nyitását bármelyik kormányablakban lehet kérni, mindössze egy e-mail címre és egy személyi igazolványra van szükség hozzá.