Így lehet eladni a jövőben: óriási változások várhatók az agrármarketingben

Így lehet eladni a jövőben: óriási változások várhatók az agrármarketingben

agrarszektor.hu
Napról napra változó világunk marketingmegoldásairól, annak mérhetőségéről, és az agrármarketingben várható irányokról adtak tájékoztatást a "Mi terem a neten?" című konferencia előadói az Agroinform.hu csapata szervezésében az AGROmashEXPO kiállításon.

JÖVŐ HÉTEN AGROFOOD 2024 ÉS AGROFUTURE 2024 KONFERENCIA | KOMBINÁLT JEGGYEL 50% KEDVEZMÉNNYEL!

Az AgroFood 2024 konferencián előadóink között lesz Nobilis Márton, Hollósi Dávid, Gyuricza Csaba, Giacomo Pedranzini és Ruck János is!

Az AgroFuture 2024 konferencián előad Feldman Zsolt, Hadászi László, Nemes Imre, Petri Bernadett és Vajda Péter is!

Regisztráció most 15% kedvezémnnyel, kombinált jeggyel, az AGROBÉRLETTEL 50% kedvezménnyel!

Megnyitó köszöntőjében Ondré Péter, az Agrármarketing Centrum (AMC) ügyvezető igazgatója a korábban soha nem látott, virtuálisan elérhető adatmennyiségről, a szelektálás jelentőségéről és az ebben főszerepet játszó hitelesség kérdésének felértékelődéséről beszélt - írja közleményében az AMC. Elmondta, hogy a marketingtevékenységek hatékonyságában döntő szerepe van a hiteles, szakmailag megbízható információk megosztásának és az értékmegőrzést célzó szemléletnek. Ondré Péter beszélt arról is, hogy az AMC is ezen elvek mentén, továbbá a trendek lekövetésével és a promóciós tevékenységek korelváráshoz való igazításával végzi munkáját. Ennek jegyében mobilapplikáció fejlesztéssel, a termékpálya kampányokat támogató videóblog sorozatokkal és többek között az online és a social térben figyelemfelkeltő akciókkal egészülnek ki az AMC által korábban is alkalmazott hagyományos marketingeszközök.

Az agrármarketingben használt eszközrendszert támogató szemléletmód és a valós értékmegőrzés jelentőségét elemezte előadásában Dr. Totth Gedeon, a Magyar Marketing Szövetség, Agrár-és Élelmiszermarketing Tagozat vezetője, aki kiemelte, a marketing eszközrendszere a megfelelő szemlélet nélkül nem lehet hatékony. Röviden felsorolta az online marketingben tapasztalható változásokat, és megfogalmazta mi hozhat sikert: igazodni kell a változó fogyasztói igényekhez, ugyanis napjainkban a fogyasztók véleménycsoportokat alkotnak és ezen csoportok mentén kell elérni őket. Emellett kiemelte a kapcsolati marketing és az együttműködési marketing jelentőségét.

Címlapkép: Getty Images
NEKED AJÁNLJUK
CÍMLAPRÓL AJÁNLJUK
FIZETETT TARTALOM
KONFERENCIA
AgroFuture 2024
Fenntarthatóság és innováció az agráriumban - AGROBÉRLETTEL 50% kedvezménnyel!
AgroFood 2024
Élelmiszeripari körkép - AGROBÉRLETTEL 50% kedvezménnyel!
EZT OLVASTAD MÁR?