Nagy István és Áder János is ott lesz az idei Agrárszektor konferencián!
Az idén először 3 napos konferencián előad többek között Bige László, Gyuricza Csaba, Éder Tamás, Feldman Zsolt, Jakab István, Harsányi Zsolt, Makai Szabolcs, Szabó Levente, Kulik Zoltán, Hollósi Dávid és még sokan mások...
Ne maradjon le az év egyik legjelentősebb agrárszakmai eseményéről!
A támadások ellenére a Heineken tovább folytatja a termékfejlesztést, és hamarosan új itallal jelenik meg a magyar piacon. A hazai fogyasztók 13 másik európai országgal egy időben tapasztalhatják meg az alkoholmentes Heineken 0.0 frissítő, enyhén gyümölcsös ízét. A márka a magyarországi története során először vezet be termékinnovációt.
Természetesen az alkoholmentes változatból sem maradhat ki a Heineken védjegyévé vált A-élesztő. Alkoholmentességének, alacsonyabb cukor- és kalóriatartalmának köszönhetően a tudatos életmódot folytatók számára is frappáns választás lehet. Az új változat dupla főzéssel, kiváló minőségű természetes összetevőkből készül.
Az alkoholt utólag vonjuk ki a sörből, és a természetes alapanyagoknak, az egyedülálló receptúrának, valamint a csúcstechnológiának köszönhetően a Heineken 0.0 minőségi sörélményt biztosít - hangsúlyozta a cég senior brand managere.
Lőrincz Barbara kiemelte: sörfőzőmestereik a nulláról indulva évekig kutattak, kísérleteztek és kóstoltak, míg végül megalkották ezt az egyedülálló receptúrát: a frissítő, gyümölcsös ízjegyek és a lágy maláta aromájának tökéletes egyensúlyát.
A világ 192 országában kapható Heineken eladási volumene alapján az első számú globális prémium sörmárka. Kellemesen telt ízét a speciális gyártási technológiának és az egyedi A-sörélesztőnek köszönheti, amely 1873 óta garantálja a frissítő sörélményt. A Heineken Hungária soproni sörgyára 2004 óta gyárt söröket, ezeket a magyar piac mellett 6 országba exportálják.