Nagy István és Áder János is ott lesz az idei Agrárszektor konferencián!
Az idén először 3 napos konferencián előad többek között Bige László, Gyuricza Csaba, Éder Tamás, Feldman Zsolt, Jakab István, Harsányi Zsolt, Makai Szabolcs, Szabó Levente, Kulik Zoltán, Hollósi Dávid és még sokan mások...
Ne maradjon le az év egyik legjelentősebb agrárszakmai eseményéről!
2020-tól januárjától a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) felel a magyar bor egységes állami kommunikációjáért és a borturizmusért, míg a közösségi bormarketing állami feladatait az Agrárminisztérium (AM) irányítása alatt működő Agrármarketing Centrum (AMC) látja el. Ennek részeként született meg a hivatalos Facebook és Instagram oldal Wines of Hungary - Personally név alatt, tudhattuk meg az AMC közleményéből.
A már elérhető digitális platformok angol, illetve magyar nyelven is promotálják a magyar bort a nagyközönség számára, így átadva annak értékeit, egyedi üzeneteit, általános jellemzőit és sokszínűségét. Továbbá a közös platform az általános borkultúra erősítése mellett beszámol az aktuális hírekről és eseményekről is.
A Magyar Turisztikai Ügynökség a kül- és belpiaci bormarketing kommunikációjának a sikeréhez webes felületén, egy letisztult, modern designnal és képanyaggal rendelkező, a magyar bor legfontosabb jellemzőit és tudnivalóit összegző oldallal járul hozzá.
A januári döntés értelmében számos, a bormarketinghez kötődő feladatot az AMC lát el, többek között a világ legnagyobb borszakmai vásárán, a minden év márciusában megrendezésre kerülő ProWein Düsseldorf kiállításon az Agrármarketing Centrum valósítja meg és üzemelteti a magyar bor közösségi standját.