Szintet lépett a kampány: új módszerrel népszerűsítik a magyar borokat

Szintet lépett a kampány: új módszerrel népszerűsítik a magyar borokat

agrarszektor.hu
A magyar borvidékeket bemutató, ismeretterjesztő szakmai kisfilmsorozatot indít az Agrármarketing Centrum (AMC). A könnyed stílusú filmek célja bemutatni és megszerettetni hazánk szőlőtermesztésének és borkészítésének változatos világát és a kiváló minőségű magyar borokat. A nemzetközi közönségnek szánt sorozat elsősorban exportfejlesztési céllal készült a nemzetközi borszakma és a bort szerető, értő közönségnek, de a szőlővel és a kulturált borfogyasztással csak most ismerkedők számára is sok izgalmas pillanatot ígér, tudhattuk meg az AMC közleményéből.

Nagy István és Áder János is ott lesz az idei Agrárszektor konferencián!

Az idén először 3 napos konferencián előad többek között Bige László, Gyuricza Csaba, Éder Tamás, Feldman Zsolt, Jakab István, Harsányi Zsolt, Makai Szabolcs, Szabó Levente, Kulik Zoltán, Hollósi Dávid és még sokan mások...

Ne maradjon le az év egyik legjelentősebb agrárszakmai eseményéről!

A videósorozat egyes részei kétheti rendszerességgel lesznek elérhetőek az AMC közösségi felületein. Egy-egy kisfilmben három, különböző volumenben termelő borászat mutatja be saját borvidékét és az ott zajló szakmai tevékenységet. A kisfilmek megismertetik a magyar bor sokszínűségének világát, az új szőlőtermesztési és borkészítései trendeket, az egyes terroir-ok sajátosságait, de helyet kapnak bennük a különböző borvidéki összefogások és a borkészítési technológiák is. A szőlőtermesztési és borkészítési hagyományok mellett jelentős hangsúlyt kap az innováció is, hiszen ezáltal tudnak a borászatok nemzetközi szinten is elismert borokat palackozni. Magyarországon a megtermelt mennyiség jellemzően elmarad a nagy bortermelő országokétól, így a legtöbb magyar borászatnak a magas minőségű borok készítése jelenti a kitörési lehetőséget a nemzetközi sikerhez.

A kisfilmek szakmaiságára, szerethető és érthető stílusára Szik Mátyás, a sorozat műsorvezetője és a hazai borszakma egyik legelismertebb szereplője a garancia, aki háromszor is elnyerte a Magyar Sommelier Bajnok címet. Minden rész bor-ételpárosítással zárul, amelyben olyan ételek kerülnek bemutatásra, melyek a világ számos pontján elkészíthetőek, ezáltal is hangsúlyozva, hogy a magyar borok kiváló harmóniát képezhetnek a nemzetközi konyha remekeivel.

Az első videó 2020. december 11-étől, péntektől lesz elérhető a világszinten is ismert és elismert Tokaji borvidék bemutatkozásával és élményeivel a Wines of Hungary - Personally Facebook és Instagram oldalán, valamint az Agrármarketing Centrum Youtube csatornáján. A kisfilmekkel egyidőben elindul az AMC nemzetközi borkommunikációs kampánya is a magyar bor fő exportpiacait célzó online médiakampánnyal. A kéthetes kiemelt időszakban hazánk borászati tevékenységéről, borairól szóló cikkek, interjúk, bannerek és videók jelennek meg a nemzetközi elérésű angol és német szaklapok internetes felületein.

A 22 magyar borvidék beharangozó videóját ezen a linken lehet elérni. A videósorozattal kapcsolatban további részletek a Wines of Hungary honlapján és Facebook-oldalán, valamint az AMC Facebook-oldalán érhetőek el.

Címlapkép forrása: Getty Images
NEKED AJÁNLJUK
CÍMLAPRÓL AJÁNLJUK
FIZETETT TARTALOM
KONFERENCIA
Agrárszektor Konferencia 2024
Kistermelőknek és fiatal gazdáknak most 50% kedvezménnyel! Decemberben ismét Agrárszektor konferencia!
EZT OLVASTAD MÁR?