Letarolhatja a boltokat a legújabb magyar sajt: te megkóstolnád?

Letarolhatja a boltokat a legújabb magyar sajt: te megkóstolnád?

agrarszektor.hu
Az Alföldi Tej Értékesítő és Beszerző Kft. 2003. április 30-án 23 taggal, 6,7 millió forint jegyzett tőkével és 85 millió liter tejtermelő kapacitással alakult meg Hajdú-Bihar megyében, debreceni központtal. A vállalat 2022 szeptemberében tovább bővíti sajtportfólióját, és bevezeti a Riska Gouda sajtot. A Riska Gouda sajt két kiszerelésben, a 125g-os szeletelt és a 200g-os darabolt verzióban kerül a piacra.

Májusban ismét AgroFood 2025 és AgroFuture 2025 konferencia! 

Május 20-án a hazai élelmiszeripart érintő legfontosabb témák lesznek terítéken a Portfolio AgroFood 2025 konferencián, május 21-én a Portfolio AgroFuture 2025 konferencián pedig a mezőgazdasági fenntarthatóság és innováció lesz kulcsszerepben.

AGROBÉRLETTEL most az egyik konferenciára 50% kedvezménnyel regisztrálhat!

Kistermelők és fiatal gazdák 50% kedvezménnyel regisztrálhatnak a rendezvényre! 

A kezdetek óta eltelt közel 20 év alatt cégünk kiemelkedő résztvevőjévé vált a magyarországi tejtermelő és tejfeldolgozó piacnak - írja közleményében a cég. A Nyugat-Európában hagyományosan jól működő szövetkezeti modellt követik, azaz termékeiket közvetlenül a magyar tejtermelő tulajdonosaiktól érkező, minősági alapanyagból készítik. A vállalat két tejipari üzemmel rendelkezik - Székesfehérvár és Debrecen - ahol, több mint 700 magyar munkavállalónak biztosítanak munkahelyet.

A cég portfóliójának jelentős részét székesfehérvári üzemükben gyártják. Az UHT és ESL tejek mellett, tejföl, vaj, kefír, tejszín, ízesített tejek, natúr és ízesített joghurtokat készítenek. Debrecenben a hagyományos értékkel bíró rögös túrógyártás zajlik, illetve a 4,8 milliárd forintos állami támogatással megvalósult és 2018-ban átadott sajtüzemben készül a prémium minőségű Magyar Trappista sajt. Mindemellett porító üzemükben édes-, és ásványianyaggal csökkentett savóporokat, tejporokat állítanak elő. A két üzemben együttesen éves szinten közel 270 millió liter tejet használnak fel.

A portfólió nagy része a vállalat két fő márkájának - Magyar Tej és Riska - alá tagozódik be. Kiemelt figyelmet fordítanak az ételintoleranciában szenvedő fogyasztókra is, így a Riska márka alatt széles laktózmentes portfóliót alakítottak ki.

Címlapkép forrása: MTI/Czeglédi Zsolt

NEKED AJÁNLJUK
CÍMLAPRÓL AJÁNLJUK
FIZETETT TARTALOM
KONFERENCIA
AgroFuture 2025
Fenntarthatósági követelmények az agráriumban.
AgroFood 2025
Élelmiszeripari körkép a hazai agráriumban.
Agrárium 2025
Hamarosan újra együtt az agrárszakma!
EZT OLVASTAD MÁR?