Eldőlt: nem lesznek növényi alapú hamburgerek a híres gyorsétteremben

Eldőlt: nem lesznek növényi alapú hamburgerek a híres gyorsétteremben

agrarszektor.hu
A McDonald's egyik vezetője szerint az üzletlánc nem tervezi a növényi alapú opciók bevezetését, miután a McPlant burger tesztje San Franciscóban és Dallasban kudarcot vallott. Joe Erlinger, a McDonald's amerikai elnöke a Wall Street Journal június végi, globális élelmiszerfórumán Chicagóban elmondta, hogy a növényalapú húspótlóval készült hamburger "Egyik piacon sem volt sikeres".

Nagy István és Áder János is ott lesz az idei Agrárszektor konferencián!

Az idén először 3 napos konferencián előad többek között Bige László, Gyuricza Csaba, Éder Tamás, Feldman Zsolt, Jakab István, Harsányi Zsolt, Makai Szabolcs, Szabó Levente, Kulik Zoltán, Hollósi Dávid és még sokan mások...

Ne maradjon le az év egyik legjelentősebb agrárszakmai eseményéről!

Erlinger véleménye szerint az amerikai fogyasztók nem a McPlant hamburgert vagy más növényi alapú fehérjéket keresve mennek a McDonald's-ba. Az üzletlánc korábban a Beyond Meat céggel kötött együttműködési szerződést a McPlant burgerek és nuggetsek előállítására. A növényi alapú termékek egyelőre lekerültek az étlapról, de Erlinger nem zárta ki, hogy a saláták egy nap visszatérhetnek. A vásárlói igények függvényében - írja a NAK.

EZ IS ÉRDEKELHET

Ha az emberek valóban salátákat akarnak a McDonald's-tól, akkor szívesen újraindítjuk a salátákat. De a tapasztalataink azt mutatják, hogy a fogyasztók nem ezt keresik a McDonald's-tól. Ehelyett a fogyasztók sült krumplit, 5 dolláros étkezési ajánlatokat és meleg, friss szendvicseket keresnek 

- mondta Erlinger. 

Június 25-én, kedden a McDonald's hivatalosan is elindította az 5 dolláros csomagot, amely várhatóan nagyjából négy hétig tart majd. Az ajánlat egy McChicken vagy egy McDouble, egy kis sült krumpli és egy kis ital, valamint egy négyszemélyes McNugget étel választását tartalmazza. A McDonald's nemcsak az ár-érték arányú menük háborújában bízik a csomagban, hogy visszaszerezze a megemelkedett inflációval küzdő fogyasztókat. A lánc 2024 hátralévő részében minden pénteken ingyenes sült krumplit is kínál, amennyiben a vásárlók legalább 1 dollárt költenek a mobilalkalmazás segítségével. Más éttermi óriások, köztük a Wendy's, a Burger King és a Starbucks is elindították saját promóciós ajánlataikat, hogy visszahódítsák a fogyasztókat. Eközben a McDonald's közölte, hogy a csirkehúsra kíván összpontosítani, mivel a fehérjefogyasztás generálja a keresletet.

Ma márkaként több csirkét adunk el, mint marhahúst. Arra vagyunk felkészülve, hogy ezt a trendet jól -kiszolgáljuk, és ebbe fektetünk be

- emelte ki Erlinger.

Címlapkép forrása: Getty Images
NEKED AJÁNLJUK
CÍMLAPRÓL AJÁNLJUK
Állattenyésztés

Ki szeretne drágább csirkét venni?

A broilercsirkék tartása drámai fejlődésen ment keresztül, jelenleg azonban egyre növekvő ellenérzéseket vált ki a társadalomban.

FIZETETT TARTALOM
KONFERENCIA
Agrárszektor Konferencia 2024
Kistermelőknek és fiatal gazdáknak most 50% kedvezménnyel! Decemberben ismét Agrárszektor konferencia!
EZT OLVASTAD MÁR?