Nagy István és Áder János is ott lesz az idei Agrárszektor konferencián!
Az idén először 3 napos konferencián előad többek között Bige László, Gyuricza Csaba, Éder Tamás, Feldman Zsolt, Jakab István, Harsányi Zsolt, Makai Szabolcs, Szabó Levente, Kulik Zoltán, Hollósi Dávid és még sokan mások...
Ne maradjon le az év egyik legjelentősebb agrárszakmai eseményéről!
Az Explorer 80 und 90 meghajtásáért egy háromhenges SDF FARMotion motor felel, míg az Explorer 90.4, 100 és 110 ugyanebből egy négyhengeres változatot kap. Előbbi hengerűrtartalma 2.887, míg a másiké 3.849 cm³. Az oxidáció-katalizátor és a füstgáz-visszavezetés révén ezek a típusok az EU IIIB füstgáznormáit teljesítik. A traktorok névleges teljesítménye az Explorer 80-nál 75 lóerő, az Explorer 90 és 90.4 esetén 84 lóerő, míg a100-as modell 92 lóerővel, a 110-es pedig 101 lóerővel büszkélkedhet. Valamennyi modell 130 liter gázolajat tud feltankolni.
Az LD modelleket csak háromhengeres motorral gyártják, önsúlyuk 3.620 kg. Az MD modellek három- és négyhengeres motorokkal is elérhetőek, és 3.800-3900 kg-ot nyomnak üresen.
Mindegyik többféle mechanikus váltóval is rendelhető. Az alapváltozatban két csoportban négy fokozat, azaz nyolc előre és nyolc hátra áll rendelkezésre, illetve két csoportban 5 fokozat, ami 10 előre és hátramenetet tesz lehetővé. Mindkét verzióhoz létezik mászófokozat is, ami megduplázza az előbbi fokozatszámokat. Van mechanikus Hi-Lo meghajtású verzió is, amelyet terhelés alatt kapcsolható váltóval kombináltak. Ezzel 16 előre és hátra, illetve 20 előre és hátra fokozat jön létre. Ebben a verzióban is elérhető a mászófokozat, ami további duplázódást jelent a fokozatok számában.
A top-megoldás a két csoportban 5 sebességes powershift váltó, ami három terhelési fokozatban kapcsolható (ez is mindkét modellcsaládban rendelkezésre áll). Ez már alaphelyzetben is 30 előre és hátra fokozattal rendelkezik, amit a mászófokozat 60-ra emelhet. A váltás megkönnyítésére új botkart építettek a gépekbe. A vevő igényei szerint ez egy mechanikus (LS verzió) vagy hidraulikus SenseClutch váltó (GS verzió) lehet.
A TLT tekintetében is sok a választási lehetőség, az elektrohidraulikus rendszer ereje és a kihajtás elhelyezkedése alapján. A hátsó függesztő terhelhetősége az alapszériában 3600 kg, amit opcionálisan 4525 kg-ra lehet növelni. A fronthajtású gépekhez egy megnövelt teljesítményű (2100 kg) függesztőt kínálnak.