A Penny Market Magyarország Kft. közleményben reagált az elmúlt napokban kirobbant tejbotrányra, amelyben a tejtermelők nehezményezték, hogy az áruházlánc 2019. március 21-én 149 forintról 135 forintra akciózta a másfél százalékos szlovákiai import UHT tejet. A Penny Market állásfoglalásában kiemelte, hogy teljes választékuk több, mint 65 százaléka magyar beszállítóktól származik, sajnálatos módon azonban nem volt elérhető a vásárlói igényeknek megfelelő mennyiségű magyar tej, ezért más forrásokból kellett biztosítanunk a vásárlóik számára a legjobb ár-érték arányú terméket.
Nagy István és Áder János is ott lesz az idei Agrárszektor konferencián!
Az idén először 3 napos konferencián előad többek között Bige László, Gyuricza Csaba, Éder Tamás, Feldman Zsolt, Jakab István, Harsányi Zsolt, Makai Szabolcs, Szabó Levente, Kulik Zoltán, Hollósi Dávid és még sokan mások...
Ne maradjon le az év egyik legjelentősebb agrárszakmai eseményéről!
Ahogy azt az agrárszektor.hu is megírta az olcsón árusított szlovák tej miatt tejtermelők tüntettek a Penny Market Kft. alsónémedi logisztikai központjánál kedden, a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara (NAK) és a Magyar Gazdakörök és Gazdaszövetkezetek Szövetsége (Magosz) által támogatott demonstráción. A tejtermelők által kezdeményezett demonstrációt amiatt tartották, hogy a Penny Market Kft. 2019. március 21-én 14 forintos, azonnali árcsökkentéssel 149 forint helyett 135 forintos áron dobott piacra egy szlovákiai import UHT tejet.
EZ IS ÉRDEKELHET
A Penny Market Magyarország Kft. közleményben reagált a kirobbant "botrányra", amelyben leírták, hogy tejtermék-választékunkban általában 11 magyar forrásból származó folyékony tej érhető el, ebből pedig jelenleg csak 1 import forrásból származó termék található idén januártól. A Tej Szakmaközi Szervezet és Terméktanács tagjaként az áruházlánc folyamatosan kéri a terméktanács támogatását annak érdekében, hogy a vásárlói igényeik kielégítéséhez megfelelő mennyiségű magyar tej érkezzen vállalathoz, ahogyan ezt a március elején kialakult helyzetet megelőzően is megtették. Reagálva a fogyasztói igényekre, amelyek meghaladták a magyar beszállítóik erőforrásait, más forrásból fedezték a fennálló igényeket. A közleményben az áruházlánc kiemelte, hogy nagy figyelmet fordítanak a termékeik magas minőségére, ezért folyamatosan minőségi és laboratóriumi vizsgálatoknak vetik alá őket. A jelenlegi promócióban szereplő tejterméket is több labortóriumi vizsgálatnak vetették alá, melyet követően a 1,5 százalékos UHT termék kifogástalan minősítést kapott, így a hatósági tanúsítványok rendelkezésre állnak - írja az áruházlánc.
“A kialakult helyzet számunkra sem a legmegfelelőbb, azonban a Penny Marketnél a legfontosabb a vásárlók igényeinek zavartalan kielégítése és a legjobb ár-érték arányú termékek biztosítása." - mondta Florian Naegele, a Penny Market Magyarország Kft. ügyvezető igazgatója.