Magyar paradicsom és paprika a PENNY polcain
Kizárólag hazai beszállítók termékeiből válogathatunk négy kategóriában is
Kizárólag hazai beszállítók termékeiből válogathatunk négy kategóriában is
A szakértő szerint a következő hónapokban nem várható komolyabb áremelkedés az élelmiszereknél.
Nagyot ment az Aldi tavaly, magabiztosan legyőzve a Pennyt, az Auchant és a Spart is.
Megfontoltabb vásárlókra, visszafogottabb ünnepi szezonra számítanak az áruházláncok itthon.
Az élelmiszerinnovációkért dolgozik a MATE és a PENNY.
Nagyon kelendőek a nagyobb méretű, fürtös paradicsomok.
Magyar élelmiszerekkel lesznek tele az áruházlánc polcai.
A vásárlói igények sokszor meghaladják a magyar termelőktől származó tej mennyiségét.
A NAK és a Magosz is támogatta a demonstrációt.
A NAK és a Tej Terméktanács után a szövetség is reagált.
Hogy képzelik? 149 forint helyett 135 Ft az UHT tej.
Több gyenge pontja is van a magyar mezőgazdaságnak, amiből nehezen ugyan, de ki lehet lábalni.
Az export egészét tekintve tagja vagyunk annak a szűk, 35 országot számláló „elit-klubnak”, akik 100 milliárd dollár feletti exportteljesítményre képesek.
A sárgarépa az egyik legnépszerűbb zöldségféle Magyarországon és Európában, amire folyamatos és egyre növekvő kereslet van.
Jelentős átrendeződés történt 2023-ban a fogyasztási szerkezetben Magyarországon.
Megtorpant a repce vetésterületének folyamatos zsugorodás, azt azonban még nem lehet tudni, milyen lesz az idei termés.
Egyre több energiát kell fordítanunk az időjárási szélsőségek szoros követésén alapuló védekezésekre.
Azoknak a termelőknek, akik nem tudnak pályázni vagy azonnal van szükségük a mezőgazdasági eszközökre, jó lehetőség a használt gépek vásárlása.