A PENNY vezetőivel tárgyalt az Agrárkamara

A PENNY vezetőivel tárgyalt az Agrárkamara

agrarszektor.hu
A PENNY kiskereskedelmi áruházlánc nyitott arra, hogy 223 magyarországi üzletében növelje a hazai élelmiszerek arányát. A Nemzeti Agrárgazdasági Kamara (NAK) a PENNY Market Kft. vezetőivel egyebek között erről is egyeztetett, tudhattuk meg a két szervezet közös közleményéből.

Nagy István és Áder János is ott lesz az idei Agrárszektor konferencián!

Az idén először 3 napos konferencián előad többek között Bige László, Gyuricza Csaba, Éder Tamás, Feldman Zsolt, Jakab István, Harsányi Zsolt, Makai Szabolcs, Szabó Levente, Kulik Zoltán, Hollósi Dávid és még sokan mások...

Ne maradjon le az év egyik legjelentősebb agrárszakmai eseményéről!

A NAK a PENNY Market Kft. vezetőivel egyeztetett, alapvetően a friss zöldség-gyümölcs, tejtermék, baromfi és hús termékkörökre fókuszálva. Éder Tamás, a NAK élelmiszeriparért felelős országos alelnöke elmondta, hogy az Agrárkamara célja az, hogy az üzletek polcain elsődlegesen azok a friss, illetve feldolgozott élelmiszerek legyenek megtalálhatóak, amelyekből a magyar élelmiszergazdaság szereplői megfelelő mennyiséget és minőséget állítanak elő. A koronavírus hatványozottan rámutatott arra, hogy mennyire fontos a hazai áruk előnyben részesítése. Ezért hosszú távon is erősíteni kell a hazai előállítók értékesítési lehetőségeit, hangsúlyozta Éder Tamás, a NAK élelmiszeriparért felelős országos alelnöke.

Mártonffy Béla, a NAK Országos Kertészeti és Beszállítóipari Osztályának elnöke arról beszélt, hogy a magyar termelők képesek magas színvonalon, folyamatosan jó minőségben zöldséget és gyümölcsöt termelni, igényes, friss áruval ellátni a piacot, megfelelve a magas követelményeknek. A kamara pedig segíti az üzletláncokat a potenciális partner termelők feltérképezésében és a kapcsolatok kiépítésében is.

Florian Jens Naegele, a PENNY Market Kft. vezérigazgatója elmondta, hogy a magyar beszállítóikkal való együttműködés és a magyar termékek forgalmazása mindig fontos volt számunkra. A jelenlegi járványhelyzetből adódó kihívások arra ösztönzik a céget, hogy a Magyarországon működő vállalatok támogatása és a hazai munkahelyek megőrzése érdekében tovább bővítsék a magyar beszállítói hálózatukat és a jó minőségű magyar termékek arányát a szortimentjükben.

Az Agrárkamara folyamatosan konzultál a kiskereskedelmi áruházláncokkal, ennek volt újabb mérföldköve a Magyarországon 223 üzlettel, három logisztikai központtal (Alsónémedi, Karcag, Veszprém) rendelkező, közel 4700 munkavállalót foglalkoztató PENNY-vel való egyeztetés. Az áruházlánc több mint 2000 terméket tart állandó kínálatban, ennek közel kétharmadát magyar beszállítók biztosítják számukra. A PENNY a német központú REWE csoport része, amely húsz európai országban mintegy 15 000 üzletet működtet és közel 330 000 embert foglalkoztat.

Címlapkép forrása: Getty Images
NEKED AJÁNLJUK
CÍMLAPRÓL AJÁNLJUK
Állattenyésztés

Ki szeretne drágább csirkét venni?

A broilercsirkék tartása drámai fejlődésen ment keresztül, jelenleg azonban egyre növekvő ellenérzéseket vált ki a társadalomban.

FIZETETT TARTALOM
KONFERENCIA
Agrárszektor Konferencia 2024
Kistermelőknek és fiatal gazdáknak most 50% kedvezménnyel! Decemberben ismét Agrárszektor konferencia!
EZT OLVASTAD MÁR?