Sűrűn veszel Rama-t? Jó, ha tisztában vagy vele, ez vár rád a jövőben

Sűrűn veszel Rama-t? Jó, ha tisztában vagy vele, ez vár rád a jövőben

agrarszektor.hu
Upfield Magyarország Kft.-ről Flora Food Hungary Kft.-re változtatta nevét a közismert és közkedvelt Rama, Flora, Violife és Viodeli termékek hazai forgalmazója. Minderre azt követően került sor, hogy a kft. anyavállalata, az Upfield Group BV holdingtársaság szeptember közepén Flora Food Group BV-re változtatta nevét, a központi weboldal pedig immár a florafoodgroup.com címen érhető el.

Idén először 3 napos az Agrárszektor 2024 konferencia!

A Portfolio Csoport év végi Agrárszektor Konferenciája ma már az egyik legnagyobb és legmeghatározóbb agrárszakmai esemény a hazai agrárgazdaságban. A rendezvény exkluzivitását és különlegességét az adja, hogy egyedülállóan átfogó és részletes módon jeleníti meg a mező- és élelmiszergazdaságot érintő legaktuálisabb témákat. A rendezvényre idén először konferencia előesttel is készülünk!

Ne maradjon le az év egyik legjelentősebb agrárszakmai eseményéről!

Azért változtatjuk meg cégünk nevét, hogy jobban tükrözze, kik vagyunk és mit csinálunk. Hiszünk abban, hogy új elnevezésünkben a Flora megfelelően kommunikálja növényi alapú örökségünket és értékeinket; míg a Food szó arra utal, amiért rajongunk, vagyis az ízletes ételekre; a Group pedig összehozza azt a több mint 100 ikonikus márkát, amelyeket számos generáció kedvel világszerte

- mondta Babják Zsolt, a Flora Food Hungary Kft. kereskedelmi vezetője.

EZ IS ÉRDEKELHET

A hazai társaságot érintő további változás, hogy a kereskedelmi vendéglátás üzletág a Flora Food Group része lesz, a kapcsolódó digitális platformok domainje pedig www.floraprofessional.com névre változik. A névváltoztatás fontos lépést jelent a vállalatcsoport fejlődésében, amit a holdingtársaság egészének több szinten történő, teljesítményorientált átalakulása előzött meg. Az új név tükrözi a Flora Food Group magasabb szintre emelt célját, vagyis azt, hogy az ízletes, természetes és tápláló élelmiszerek következő generációját kínálja, amely megfizethetőbb és fenntarthatóbb is, mint a tejből készült hasonló termékek - olvasható a közleményben. 

A Flora Food Group négy globális megatrendet (népességnövekedés, a tejtermékeket helyettesítő megoldások iránti igények, az állatjóléttel kapcsolatos aggályok és a szigorodó környezetvédelmi előírások) kihasználva, négy növekvő kategóriában (vajalternatívák és kenhető termékek, krémek, folyékony élelmiszerek és sajthelyettesítők) olyan termékekkel áll ezen változások élén, amelyek egyrészt megfelelnek e trendeknek, másrészt meggyőző választási lehetőséget kínálnak a fogyasztók számára. A Flora Food Group több mint 150 éves örökségét és mélyreható K+F-szakértelmét felhasználva törekszik arra, hogy további átalakulást érjen el az említett termékkategóriák terén, izgalmas növekedési lehetőségeket teremtve ikonikus márkái, helyi brandjei és professzionális üzletága számára.

EZ IS ÉRDEKELHET

A Flora Food Group névváltoztatás izgalmas és logikus lépést jelent az általunk végrehajtott nagyszabású átalakulásban. Gyakorlatilag teljes egészében újra feltaláltuk a vállalatunkat. Az új név jobban tükrözi azt, hogy kik vagyunk, hiszen a Flora az egyik legrégebbi és legnépszerűbb márkánk, amelyet családok és gasztronómiai szakemberek milliói szeretnek világszerte. Ez a név mindemellett felidézi a vállalat gazdag örökségét és széles portfólióját is. Bemutatja elkötelezettségünket, hogy ízletes, természetes és tápláló élelmiszereket készítsünk, amelyek nap mint nap családok százmillióinak táplálásához járulnak hozzá

- fogalmazott David Haines, a Flora Food Group vezérigazgatója.

Címlapkép forrása: Getty Images
NEKED AJÁNLJUK
CÍMLAPRÓL AJÁNLJUK
FIZETETT TARTALOM
KONFERENCIA
Agrárszektor Konferencia 2024
Decemberben ismét jön az egyik legnagyobb és legmeghatározóbb agrárszakmai esemény!
Budapest Economic Forum 2024
Egész napos makrogazdasági konferencia
Fókuszban a KKV versenyképesség - Pécs
Ingyenes gazdasági fórum
EZT OLVASTAD MÁR?