Májusban ismét AgroFood 2025 és AgroFuture 2025 konferencia!
Május 20-án a hazai élelmiszeripart érintő legfontosabb témák lesznek terítéken a Portfolio AgroFood 2025 konferencián, május 21-én a Portfolio AgroFuture 2025 konferencián pedig a mezőgazdasági fenntarthatóság és innováció lesz kulcsszerepben.
AGROBÉRLETTEL most az egyik konferenciára 50% kedvezménnyel regisztrálhat!
Mezőgazdasági termelők és fiatal gazdák fix 30 000 Ft-ért regisztrálhatnak!
NAK-tagok és NAK-szaktanácsadók 35% kedvezménnyel regisztrálhatnak!
Közel 15 éve a hazai piacon elsők között vezettük be az ízesített sört a Borsodi Sörgyár kínálatába és a termékcsalád, amit folyamatos megújulás jellemez, most újabb mérföldkőhöz érkezett. Az alkoholmentes és ízesített sörök iránti kereslet dinamikusan nő, a fogyasztók egyre gyakrabban választják a természetes forrásból származó összetevőket tartalmazó termékeket. Várakozásunk szerint a megújult Friss 0,0% termékcsalád a szélesebb közönséget is meg tud szólítani, akik a természetes, könnyed és frissítő italokat keresik. Úgy gondoljuk, hogy a Friss 0,0% önálló márkaként is megállja a helyét a piacon
- mondta el az új termékcsalád bevezetése kapcsán Vuleta Zsolt, a Borsodi Sörgyár ügyvezetője és kereskedelmi igazgatója.
A megújult Friss 0,0% az aktív életmód kedvelőinek és az új ízekre nyitott fogyasztóknak szól, a hazai piacon elsők vagyunk az új koffeines termék bevezetésében is
- tette hozzá Spiegel György, a Borsodi Sörgyár marketingigazgatója a közlemény szerint.