Óriási biznisz a csokimikulás, sok családnak viszont már erre sem telik

Óriási biznisz a csokimikulás, sok családnak viszont már erre sem telik

agrarszektor.hu
A Mikulás-szezon idén is óriási üzlet: ebben az időszakban csak hazánkban 8-9 millió csokimikulás és több százezer adventi naptár fogy, miközben a különleges ízű csokoládék és az innovatív ízkombinációk is tarolnak a boltokban. Az Alapvetés podcast eheti epizódjában annak jártunk utána, hogy melyek idén a legkeresettebb édességek, mi hajtotta fel ennyire az árakat és meddig bírják még a termelők kiszolgálni a növekvő igényeket.

Aki dubaji csokit, angyalhajat vagy ruby csokit szeretne a Mikulás-csomagba vagy a karácsonyfa alá csempészni, annak igencsak mélyre kell a zsebébe nyúlnia, a prémium gyártók termékei ugyanis ma már akár 6-8 ezer forintba is kerülhetnek. Ám miközben ezek az extra különlegességek hódítanak a világban, sok család az emelkedő árak miatt már a klasszikus üreges Mikulást sem képes megfizetni.

Címlapkép forrása: Getty Images
NEKED AJÁNLJUK
CÍMLAPRÓL AJÁNLJUK
EZT OLVASTAD MÁR?