Teljesen új formában tér vissza Európába a Suzuki legendás terepjárója

Teljesen új formában tér vissza Európába a Suzuki legendás terepjárója

agrarszektor.hu
Megérkezett a Suzuki kompakt és könnyű terepjárójának, a Jimnynek az új, kétüléses haszonjármű-változata. A modell 2018-as bevezetése óta nagy népszerűségnek örvend mind a magán-, mind pedig az olyan rétegfelhasználók körében, akik valódi off-road teljesítményre vágynak. Az utóbbi csoport igényeinek további kielégítése érdekében az új Jimny könnyű haszonjárműként, megnövelt csomagtérrel, lapos padlóval és biztonságos raktérkialakítással tér vissza.

Nagy István és Áder János is ott lesz az idei Agrárszektor konferencián!

Az idén először 3 napos konferencián előad többek között Bige László, Gyuricza Csaba, Éder Tamás, Feldman Zsolt, Jakab István, Harsányi Zsolt, Makai Szabolcs, Szabó Levente, Kulik Zoltán, Hollósi Dávid és még sokan mások...

Ne maradjon le az év egyik legjelentősebb agrárszakmai eseményéről!

Alig két hónapja érkezett a váratlan hír, hogy a Suzuki az unió szigorú kibocsátási előírásai miatt kivezeti a Jimny modell forgalmazását az európai piacokról. A hírről az Agrárszektor is beszámolt.

EZ IS ÉRDEKELHET

Úgy tűnik azonban, hogy a Suzuki nem mondott le a népszerű terepjáróról és annak európai szerelmeseiről, ugyanis haszongépjármű-változatban ismét piacra dobta a modellt. A megújult Jimny ugyanolyan autentikus off-road élményt és professzionális teljesítményt kínál, mint a korábbi személygépjármű változata. A modellt négy kompromisszummentes tulajdonsága teszi komoly haszongépjárművé: robusztus létraalváz, három kiváló terepszöge, háromkaros merev hidas felfüggesztés tekercsrugókkal és összkerékmeghajtás felezővel ellátott osztóművel.

A még nagyobb kihasználhatóság érdekében a megújult Jimny csomagtere 863 literrel bír. Ez 33 literrel több, mint a személygépjármű változat a hátsó üléseinek lehajtásával. A haszongépjármű Jimny-ben lapos padló és elválasztó rácsok segítik a csomagok praktikus elhelyezését és biztonságos szállítását.

Az aszfalton és a terepen való nyugodt vezetés érdekében a haszongépjármű Jimny-t ugyanazokkal a biztonsági funkciókkal látták el, mint a személygépjármű változatát. Ilyen a kombinált érzékelős vészfékasszisztens (DSBS), amely automatikusan lefékezi a járművet az ütközések elkerülése érdekében, a visszagurulás-gátló és a lejtmenetvezérlő. Ezen kívül újdonság az eCall segélyhívó-rendszer, amely baleset esetén automatikusan vészjelzést küld egy előre megadott telefonszámra.

A megújult Jimnyt 1,5 literes, 102 lóerős VVT benzinmotor fogja meghajtani, amely megfelel az Euro 6-os környezetvédelmi szabványnak. A jármű a gyártó szerint városi forgalomban 7,1 litert fog fogyasztani 100 km-en, országúton 5,4 litert, kombinált fogyasztása pedig 6,1 liter lesz.

A Suzuki Jimny-t az Agrárszektor is kipróbálta, amelyről az alábbi összeállítás készült.

EZ IS ÉRDEKELHET

Címlapkép forrás: Totalcar / Ludvigh Károly

Címlapkép forrása: Getty Images
CÍMLAPRÓL AJÁNLJUK
Állattenyésztés

Ki szeretne drágább csirkét venni?

A broilercsirkék tartása drámai fejlődésen ment keresztül, jelenleg azonban egyre növekvő ellenérzéseket vált ki a társadalomban.

FIZETETT TARTALOM
KONFERENCIA
Agrárszektor Konferencia 2024
Kistermelőknek és fiatal gazdáknak most 50% kedvezménnyel! Decemberben ismét Agrárszektor konferencia!
EZT OLVASTAD MÁR?