Magyar fűszerpaprikát vásárol a Nestlé

agrarszektor.hu
Idén több mint 100 tonna hazai fűszerpaprikát vásárol a Nestlé európai hálózata mintegy 400 000 euró értékben. A konyhai termékeket gyártó üzletág számára a 100 százalékban magyar tulajdonú Rubin Szegedi Paprikafeldolgozó Kft. szállít. A magyar paprika felhasználásával készült MAGGI termékek nyolc európai országba jutnak el, a hazai boltokba idén várhatóan közel 800 tonna paprikával fűszerezett termék (ételízesítő, leveskocka és egyéb konyhai termék) kerül.

Nagy István és Áder János is ott lesz az idei Agrárszektor konferencián!

Az idén először 3 napos konferencián előad többek között Bige László, Gyuricza Csaba, Éder Tamás, Feldman Zsolt, Jakab István, Harsányi Zsolt, Makai Szabolcs, Szabó Levente, Kulik Zoltán, Hollósi Dávid és még sokan mások...

Ne maradjon le az év egyik legjelentősebb agrárszakmai eseményéről!

Több mint 100 tonna fűszerpaprikát vásárol idén a Nestlé európai hálózata egy magyar beszállítótól. A hungarikumnak számító fűszer felhasználásával a háziasszonyok dolgát megkönnyítő, magyaros ízvilágú termékek készülnek a hazai mellett hét európai ország fogyasztói számára. A magyar paprika többek között az itthon komoly hagyományokkal rendelkező leves- és ízesítő kockákba kerül. A vállalat konyhai termékeket gyártó üzletága - a MAGGI - közel 100 féle termékkel van jelen Magyarországon, a leveskockák piacán 54,5% részesedést tudhat magáénak. A 2012-es tervek szerint a fűszerpaprika felhasználásával készülő leves- és ízesítő kockákból összesen 250 tonna kerül majd a hazai polcokra. Mindemellett a kifejezetten magyar ételek fűszerezésére kifejlesztett MAGGI Piros Magyaros Ízvarázs ételízesítő is hazai pirospaprikával készül, ami tovább erősíti a jellegzetes magyar ízek kiteljesedését.

A Rubin Szegedi Paprikafeldolgozó Kft. 2006 óta szállít jó minőségű fűszerpaprikát a Nestlé számára. A 100 százalékban magyar tulajdonú, 40 főt foglalkozó kisvállalkozás a paprikát közvetlenül a hazai termelőktől vásárolja, a feldolgozást, őrlést és a csomagolást pedig szegedi üzemében végzi. Tavaly több mint 1000 tonna árut értékesített, ennek jelentős hányadát adta a Nestlé-együttműködés. "A valaha szebb időket megélt hazai fűszerpaprika-ágazat komoly nehézségekkel küzd, hiszen az olcsó ázsiai vagy dél-amerikai áruval kell felvennünk a versenyt. Azonban az olyan partnereink, mint például a Nestlé, a kiváló ízt és a különleges aromát részesítik előnyben, és ragaszkodnak a magyar minőséghez." - mondta el Szokol Lajos, a Rubin Kft. ügyvezető igazgatója.

CÍMLAPRÓL AJÁNLJUK
FIZETETT TARTALOM
KONFERENCIA
Agrárszektor Konferencia 2024
Kistermelőknek és fiatal gazdáknak most 50% kedvezménnyel! Decemberben ismét Agrárszektor konferencia!
EZT OLVASTAD MÁR?