Nagy István és Áder János is ott lesz az idei Agrárszektor konferencián!
Az idén először 3 napos konferencián előad többek között Bige László, Gyuricza Csaba, Éder Tamás, Feldman Zsolt, Jakab István, Harsányi Zsolt, Makai Szabolcs, Szabó Levente, Kulik Zoltán, Hollósi Dávid és még sokan mások...
Ne maradjon le az év egyik legjelentősebb agrárszakmai eseményéről!
A Füstli - és ízvariánsai - a legutóbbi kutatási adatok szerint 12%-kal a piac abszolút győztesének számít, nevét a termék különleges, bükkfával füstölt íze ihlette. A Sága saját kutatásából kiderül, hogy a virslit legtöbben és legrendszeresebben önálló ételként fogyasztjuk (78%), legyen az főzve vagy grillezve. A rendszeres vásárlók 28%-a feltétként, 30%-uk pedig alapanyagként használja fel.
Az ACNielsen legfrissebb, 2012. áprilisi adatai szerint a Sága Foods Zrt. a hazai virsli szegmens vezető gyártójaként, 26%-os árbevételével és 16,5%-os mennyiségi részesedésével messze megelőzi a versenytársait. A Füstli és ízvariánsai a teljes virsli piaci eladások 21%-át teszik ki értékben, mennyiségben pedig 12%-át. 2011-ben a vállalat éves belföldi árbevételének közel 1/3-át, 3 300 millió forintot meghaladó profitot termeltek a cégnek.
A Füstli család 12 éve, 2000 óta piacvezető termék, és már pár hónappal a bevezetését követően a legkeresettebb, legkedveltebb márkává vált a magyar fogyasztók körében. A füstölt ízvilágnak, a hosszúkás, vékony formának, az ízléses csomagolásnak és kiemelkedő minőségnek köszönhetően, a Füstli 2007 óta viseli a Kiváló Magyar Élelmiszer védjegyet.
A sárvári üzemben működik az itthon található legkorszerűbb gyártósor, aminek köszönhetően mindössze másfél óra elég ahhoz, hogy a termék fogyasztásra kész állapotban az asztalra kerülhessen. Fantázianevét különleges, bükkfával füstölt íze miatt kapta.
A virslit legtöbben és legrendszeresebben önálló ételként esszük (78%), legyen ez főzve vagy grillezve. Emellett a rendszeres vásárlók 28%-a feltétként, 30%-uk alapanyagként használja fel, és jellemzően - hétvégén és hétköznap egyaránt - a reggeli (54%), illetve az esti (48%) étkezések során fogyasztják.
A Sága saját kutatása érdekes adatokkal szolgál a virsli vásárlási szokásokról, például a megkérdezettek 92%-a legalább havonta vásárol virslit, de igen magas arányuknak, 74%-uknak kéthetente belekerül a kosarába, közülük 46% legalább hetente fogyasztja.
A Füstli története
A Füstli születését alapos piackutatás előzte meg. A 2000-ben végzett átfogó felmérésből kiderült, hogy az akkori előrecsomagolt virslik kínálata és minősége szegényes. Mindössze 1-2 gyártó volt a piacon, ami minimális termékválasztékot jelentett. A Sága az elemzés eredményéből arra a következtetésre jutott, hogy a magyar fogyasztók a hazai piacon szívesen vásárolnak minőségi virslit. A cég termékfejlesztési csapata ekkor kezdett el dolgozni a hiánypótló terméken. Külföldi minta alapján vállalkoztak a füstölt ízvilág kifejlesztésére, amely különlegességnek számított Magyarországon.
A vásárlók ekkor még csak a műbeles virsliket ismerték, ezért volt forradalmi a Sága technológiája, amivel olyan hámozott virslit tudtak előállítani, amelyek saját csomagolásában megfőzhető. Ilyet még évekig nem tudtak készíteni a cég versenytársai. Szintén egyedülálló volt a hosszúkás, vékony forma, a piacon lévő vaskos, rövidebb virslikkel szemben.
Így jött végül létre 2000-ben a kiemelkedő minőségű Sága Füstli, majd 2001-ben a Sága Sajtli (Sajtos Füstli), 2 féle kiszerelésben (140g és 350g).
A Füstli rukkolt elő elsőként színes, ízléses csomagolással, felváltva a korábbi termékek nagyon egyszerű borítását. 2012 februárjától teljesen megújult a termékcsalád csomagolása, még lendületesebb, modernebb, fiatalosabb megjelenést kölcsönözve a termékeknek. Ezzel egy időben egy új ízvariánst vezettek be, Ínyenc Füstli néven, amely a legkedveltebb fűszernövények - bors, fokhagyma, vöröshagyma, kömény - kombinációja. Ez valódi újdonságot képvisel a virsli palettán.