Március 19-én jön a tavasz meghatározó agráreseménye: Agrárium 2025
A rendezvény célja, hogy áttekintse mindazokat a fontos támogatási, szabályozási, finanszírozási, piaci és jövedelmezőségi változásokat, illetve kilátásokat, amelyek döntően meghatározzák az agrárgazdasági vállalkozások egész éves eredményes gazdasági/üzleti tevékenységeit.
Kistermelők, őstermelők és fiatal gazdák 50% kedvezménnyel regisztrálhatnak a rendezvényre!
A Borsodi Sörgyár Kft. 1973-ban, 45 évvel ezelőtt kezdte meg működését Bőcsön. A sörgyár nevéhez fűződik az első alkoholmentes, az első fémdobozos sör, illetve az első ízesített sör megjelenése Magyarországon, a legnagyobb mennyiségben fogyasztott sörök között a hazai piacon. A Borsodi évek óta hazánk egyik legnagyobb mennyiségben értékesített söre.
Nagy sörgyáraink évek óta valamely nagy sör-világcég részei: a Borsodi a Molson Coors sörgyártó vállalatcsoporthoz tartozik, amely a világ egyik legnagyobb sörgyártója. A vállalat működési részét képezi Kanada, az Egyesült Államok, az Egyesült Királyság és Írország, Közép-Európa, és a Molson Coors International (MCI). A vállalat portfóliójába olyan márkák tartoznak, mint például a Coors Light, Molson Canadian, a Carling és Staropramen.
Borsodi: eredményes év értékesítésben
Amint azt a Borsodi Sörgyár vezetői pénteki sajtótájékoztatójukon elmondták, idén a bíztató évkezdetet egy értékesítési szempontból erős tavasz és kedvező nyár követte a. Többek között ennek is köszönhető, hogy a vállalat a piaci átlagot meghaladó mértékben tudta növelni értékesítését az év első három negyedévében.
Vuleta Zsolt, a vállalat ügyvezetője elmondta: kiemelten fontos, hogy folyamatosan fejlesszék termékeiket, gyártósorukat és a partnereik számára nyújtott szolgáltatásokat egyaránt. Éppen ezért már idén belevágtak a vállalat történetének egyik legnagyobb beruházásába, új munkavállalókat toboroznak, megújították arculatukat.
A fejlesztéssel párhuzamosan egy átfogó munkatárs-toborzó programba is belevágtak, egy éven belül 10 százalékkal szeretnék bővíteni a bőcsi gyárban dolgozó munkavállalók létszámát.
Vuleta Zsolt az agrárszektor.hu kérdésére elmondta azt is, hogy termékoldalon a tervek között szerepel a Borsodi Mester sör sikerének kihasználása, a cég szeretne további növekedést elérni ennél a terméknél, amely a klasszikus Borsodi lágerhez képest karakteresebb, erőteljesebb ízvilágot képviselő, kétféle maláta felhasználásával készült világos sör - a fogyasztók pedig kimondottan nagy érdeklődést mutatnak iránta.
A HORECA-szegmensben, azaz éttermekben, vendéglátóhelyeken tovább erősítenek a Staropramen és a belga sörkínálat értékesítésén, valamint kiemelten szeretnék tovább népszerűsíteni a csapolt sörök fogyasztását is. Az ügyvezető szerint ehhez szükség van arra, hogy minden helyszínen a lehető legjobb minőségű csapolt sört találjon a fogyasztó, így ösztönzik a vendéglátóhelyeket például arra, hogy ne tartsanak 3 napnál régebbi hordót csapon, és hogy intenzívebben figyeljenek a sörcsapok tisztán tartására.
Őz Tibor, a Borsodi értékesítési igazgatója szerint a 2018-as év egyértelműen azt bizonyította, hogy a fogyasztók látványosan elmozdultak a magasabb kategóriájú, prémium sörök felé. Egyre inkább keresik az újdonságokat, ezért is lett olyan népszerű a Borsodi Mester. A minőségi termékek felé történő nyitást mutatja az is, hogy a Millernek idén bevezették a dobozos változatát, mert a fogyasztók egyre inkább ezt keresik.
A tájékoztatón elhangzott: idén látogatóközpontot is nyitottak a bőcsi gyárban, ahol előzetes regisztráció után várják a gyártás iránt érdeklődőket.