Sokkoló, ami a boltokban folyik: egyre többen vásárolnak így élelmiszereket
A megkérdezettek 31 százalékának következő évi fogyasztói szokásait az infláció veszélyezteti leginkább.
A megkérdezettek 31 százalékának következő évi fogyasztói szokásait az infláció veszélyezteti leginkább.
Próbavásárlás során bizonyosodott be, hogy a Pilisi Parkerdő Zrt. nevével visszaélve akartak csalók tűzifát értékesíteni.
A kertészkedéssel kapcsolatos ismeretek forrása régen és ma: avagy a nagymamától a közösségi médiáig.
Most kiderül, hogyan változtak az állatpopulációk genetikai jellemzői a klímaváltozás hatására.
Semmi sem stimmelt a tüzelőanyag-kereskedőnél, több bírságot is kiszabtak rá a hatóságok.
A Nébih arra kéri a lakosságot, hogy ha egy mód van rá, ne a Facebookról rendeljenek tűzifát!
Itt a Nébih feketelistája.
A "fiatalos" anyagok TikTokon, Instagramon és Facebookon jelennek meg.
Az erdő a szépség forrása és a természetes körforgás nélkülözhetetlen eleme.
Elindult a "Mi fán terem az erdő?" társadalmi célú kampány.
Az agrárvállalkozások is jelen vannak a neten és követik a Facebookot
Sokan vélik úgy, hogy kis kertben nem férnek el gyümölcsök, pedig van választék bőven.
Amit korábban hulladéknak hívtunk, arra másodlagos nyersanyagként kell tekinteni.
Ha ez így megy tovább, a narancslé olyan luxuscikké válhat, amit egyre kevesebben engedhetnek meg maguknak.
Egyre többen érzik ezt, ahogy a klímaváltozással összefüggésbe hozható természeti csapások vagy más jelenségek a mindennapok részévé válnak.
Chilében is megalakult az úgynevezett vetőmagőrök mozgalma, akik a hagyományos növényfajták megmentését tűzték ki célul maguk elé.
A mezőgazdasági igényekre szabott vállalatirányítási rendszerek az agrárcégek legjobb eszközei lehetnek arra, hogy megőrizzék és növeljék versenyképességüket.