Nagy döntés az élelmiszeróriásnál: leszámolnak az egészségtelen ételekkel

Nagy döntés az élelmiszeróriásnál: leszámolnak az egészségtelen ételekkel

agrarszektor.hu
A Danone, a világ kedvenc joghurtjairól és növényi alapú termékeiről ismert vezető francia multinacionális élelmiszer- és italgyártó óriás, a növekedés következő kritikus szakaszára vonatkozó ütemtervében nagymérvű változásokkal készül, amelynek középpontjában az egészségtudatosság áll - írja a Food Digital.

Nagy István és Áder János is ott lesz az idei Agrárszektor konferencián!

Az idén először 3 napos konferencián előad többek között Bige László, Gyuricza Csaba, Éder Tamás, Feldman Zsolt, Jakab István, Harsányi Zsolt, Makai Szabolcs, Szabó Levente, Kulik Zoltán, Hollósi Dávid és még sokan mások...

Ne maradjon le az év egyik legjelentősebb agrárszakmai eseményéről!

A vállalat egy tőkepiaci eseményen mutatta be a 2025-2028-as jövőképét, amely a befektetők és az iparági megfigyelők érdeklődését felkeltette a vállalat és az élelmiszer- és italpiac átalakítását célzó stratégiája iránt. A stratégia, a Renewal Danone, egy olyan időszakban alakult ki, amelyet a fokozott egészségtudatosság és a környezetvédelmi aggályok határoznak meg, és amely az élelmiszerek és a táplálkozás jövőjének útiterveként jelenik meg.

Az egész iparágra hatással lehet

A világ egyik legnagyobb élelmiszeripari vállalataként a Danone stratégiai változása az egész globális élelmiszeriparban éreztetheti hatását, mivel a stratégia számos kulcsfontosságú iparági trendhez igazodik:

  • Az egészségesebb, táplálóbb termékkínálat felé történő elmozdulás.
  • A beszerzés és a termelés átláthatóságának fokozottabb hangsúlyozása.
  • A környezeti fenntarthatóság és az etikus üzleti gyakorlatok egyre nagyobb hangsúlyt kapnak.

A Danone márkakínálata nemzetközi és helyi márkákat egyaránt tartalmaz világszerte, mint például az Activia, Actimel, Alpro, Evian és Volvic.

A tudományra alapoznának

A Renewal Danone középpontjában az áll, hogy a vállalat üzleti modelljét tovább igazítsa az egészségesebb és fenntarthatóbb élelmiszerek iránti fogyasztói preferenciák fejlesztésével, miközben megerősíti versenypozícióját a globális piacon.

A vállalat különös hangsúlyt fektetne a fehérjékre és a bélrendszer egészségére, ez a váltás jelzi a vállalat azon szándékát, hogy szorosabban igazodjon a fejlődő fogyasztói egészségügyi prioritásokhoz és a kialakulóban lévő táplálkozástudományhoz. A földrajzi diverzifikáció keretében a növekedési lehetőségek megragadása és a piaci kockázatok mérséklése érdekében a Danone tovább bővíti globális jelenlétét. Ennek célja a különböző fogyasztói bázisok kihasználása és a regionális egészségügyi és táplálkozási trendek kihasználása.

Címlapkép forrása: Getty Images
NEKED AJÁNLJUK
CÍMLAPRÓL AJÁNLJUK
Állattenyésztés

Ki szeretne drágább csirkét venni?

A broilercsirkék tartása drámai fejlődésen ment keresztül, jelenleg azonban egyre növekvő ellenérzéseket vált ki a társadalomban.

FIZETETT TARTALOM
KONFERENCIA
Agrárszektor Konferencia 2024
Kistermelőknek és fiatal gazdáknak most 50% kedvezménnyel! Decemberben ismét Agrárszektor konferencia!
EZT OLVASTAD MÁR?