Fontos megállapodás született: ez az egész világ tejiparára hatással lehet
A tejipar szén-dioxid kibocsátásának csökkentését tűzte ki maga elé a Danone és az Ajinomoto.
A tejipar szén-dioxid kibocsátásának csökkentését tűzte ki maga elé a Danone és az Ajinomoto.
A Nestlé továbbra is a világ legértékesebb élelmiszer márkája a Brand Finance szerint.
Felülmúlták az elemzői várakozásokat a cég második negyedéves és első féléves eredményei.
Új stratégiát hirdetett meg a Danone, a tudatos táplálkozásra helyeznék a hangsúlyt.
Novemberben rendezik az első kifejezetten egyetemistáknak szóló konferenciát a flexitariánus táplálkozásról.
Már közel 700 millió eurót veszített a Danone a cégcsoport oroszországi leányvállalatának lefoglalása miatt.
Egy friss felmérés szerint egyre népszerűbbek a növényi alapú termékek a magyarok körében.
A fogyasztók harmada a környezeti hatások alapján választ élelmiszert.
Bejelentést tett a terméktanács a Nébihnél.
Reagált az anyukák követelésére
Kutatható válik a híres Bifidus baci is!
Milliárdos károktól tartanak az USA éghajlat-politikája miatt.
A dolgozóknak új munkahelyet, a tejtermelőknek új felvásárlót kerestek.
Keveseké a hatalom.
Egyre inkább mellőzik a tejmultik a minőségi magyar tejet.
A fenntarthatóság, az állatjólét és az egészséges életmód is egyre fontosabb szempont a fogyasztóknak.
Amit korábban hulladéknak hívtunk, arra másodlagos nyersanyagként kell tekinteni.
A broilercsirkék tartása drámai fejlődésen ment keresztül, jelenleg azonban egyre növekvő ellenérzéseket vált ki a társadalomban.
December 3-5. között rendezi meg a Portfolio Csoport az Agrárszektor Konferenciát Siófokon.
A folyamatos megújulás, a mindenkori piac követelményeihez alkalmazkodó hatékony válaszadás az agrárium elsődleges feladata lesz a jövőben.
A mezőgazdasági igényekre szabott vállalatirányítási rendszerek az agrárcégek legjobb eszközei lehetnek arra, hogy megőrizzék és növeljék versenyképességüket.