Húsz év alatt a magyar kiskereskedelem ötödét megszerezte a Lidl
Magyarország első számú élelmiszer-kiskereskedelmi áruházláncává nőtte ki magát.
Magyarország első számú élelmiszer-kiskereskedelmi áruházláncává nőtte ki magát.
A magyar fogyasztók több mint kétharmada csak az árakat nézi élelmiszer-vásárlás során.
Mindössze egy évig tartott az élelmiszerárstop helyére behozott kötelező akciózás.
Ritka nyugalmi időszak tapasztalható az élelmiszerárak tekintetében az EU-ban, de Magyarországon még lehetnek meglepő fordulatok.
A hazainál olcsóbb német sertéshús-termékek jelentek meg a nagy német diszkontlánc polcain.
Nagyot ment az Aldi tavaly, magabiztosan legyőzve a Pennyt, az Auchant és a Spart is.
Ez sokaknak fájni fog.
Vonzó a közép- és kelet-európai piac a diszkont kiskereskedőknek.
Versenyben egymással az Aldi és a Lidl.
A fenntarthatóság, az állatjólét és az egészséges életmód is egyre fontosabb szempont a fogyasztóknak.
Amit korábban hulladéknak hívtunk, arra másodlagos nyersanyagként kell tekinteni.
Nem volt zökkenő- és feszültségmentes az új Közös Agrárpolitika első éve sem Magyarországon.
A broilercsirkék tartása drámai fejlődésen ment keresztül, jelenleg azonban egyre növekvő ellenérzéseket vált ki a társadalomban.
December 3-5. között rendezi meg a Portfolio Csoport az Agrárszektor Konferenciát Siófokon.
A mezőgazdasági igényekre szabott vállalatirányítási rendszerek az agrárcégek legjobb eszközei lehetnek arra, hogy megőrizzék és növeljék versenyképességüket.