Kampány indult a baromfihús fogyasztásának népszerűsítésére
A nyári grillszezonra időzítette baromfihús kampányát az Agrármarketing Centrum.
A nyári grillszezonra időzítette baromfihús kampányát az Agrármarketing Centrum.
Csak folyamatos fejlesztéssel és korszerűsítéssel maradhat versenyképes a magyar baromfiágazat.
Kampány indult sertéshúsfogyasztás népszerűsítésére.
Kiemelkedő munkát végeznek az állattenyésztési ágazat szereplői.
Egyelőre még sok a bizonytalanság.
Mintegy 4,7 millió tonna lehet az idei búzatermés.
Kiderült, hogyan lehet kitűnni a tömegből.
2020 a biodiverzitás éve lesz A legszebb konyhakertek programban.
Magyarország vesztesként jöhet ki a szabadkereskedelmi megállapodásból.
A fenntarthatóság, az állatjólét és az egészséges életmód is egyre fontosabb szempont a fogyasztóknak.
Amit korábban hulladéknak hívtunk, arra másodlagos nyersanyagként kell tekinteni.
Nem volt zökkenő- és feszültségmentes az új Közös Agrárpolitika első éve sem Magyarországon.
A broilercsirkék tartása drámai fejlődésen ment keresztül, jelenleg azonban egyre növekvő ellenérzéseket vált ki a társadalomban.
December 3-5. között rendezi meg a Portfolio Csoport az Agrárszektor Konferenciát Siófokon.
A mezőgazdasági igényekre szabott vállalatirányítási rendszerek az agrárcégek legjobb eszközei lehetnek arra, hogy megőrizzék és növeljék versenyképességüket.