A Super Bowl mentheti meg a nehéz helyzetbe került amerikai söripart
Nemcsak az eladásokért, a befektetőkért is ádáz csatát vívnak a nagy sörgyártók az idei Super Bowl-on.
Nemcsak az eladásokért, a befektetőkért is ádáz csatát vívnak a nagy sörgyártók az idei Super Bowl-on.
A "Vedd a hazait! Védd a hazait!" mozgalom 50 milliós kampánnyal zárja az évet.
Meglepő dologra derült fény.
Nem szimpatikus a termelés, de van rá mód, hogy az legyen
A magyar tejtermékek népszerűsítésére.
Muszáj közelebb vinni a vásárlókat a termeléshez.
Október 6-a az új benyújtási határidő.
Az elmúlt években a hazai burgonyatermés rendszerint már január végére vagy február közepére elfogy, így tavaszig sem tart ki.
Amit korábban hulladéknak hívtunk, arra másodlagos nyersanyagként kell tekinteni.
Nem volt zökkenő- és feszültségmentes az új Közös Agrárpolitika első éve sem Magyarországon.
A fenntarthatóság, az állatjólét és az egészséges életmód is egyre fontosabb szempont a fogyasztóknak.
A broilercsirkék tartása drámai fejlődésen ment keresztül, jelenleg azonban egyre növekvő ellenérzéseket vált ki a társadalomban.
A mezőgazdasági igényekre szabott vállalatirányítási rendszerek az agrárcégek legjobb eszközei lehetnek arra, hogy megőrizzék és növeljék versenyképességüket.