Nagy István és Áder János is ott lesz az idei Agrárszektor konferencián!
Az idén először 3 napos konferencián előad többek között Bige László, Gyuricza Csaba, Éder Tamás, Feldman Zsolt, Jakab István, Harsányi Zsolt, Makai Szabolcs, Szabó Levente, Kulik Zoltán, Hollósi Dávid és még sokan mások...
Ne maradjon le az év egyik legjelentősebb agrárszakmai eseményéről!
A hazai tejfelvásárlásban meghatározó, állattartók tulajdonában lévő Alföldi Tej és az Aldi 2015-ben kezdte el forgalmazni a Kokárdás termékeket, amelyek magyar termelőktől származó tejből, magyar fogyasztói igények szerint készülnek - közölte Bernhard Haider, az Aldi Magyarország ügyvezető igazgatója. Az Aldi most megvásárolta a márkanevet, de a vételárat a felek üzleti titokként kezelik.
Az Aldi Magyarország a márkanév alatt jelenleg 12 terméket értékesít, de a tranzakció nyomán olyan termékeket is forgalmazhatnak "Kokárdásként", amelyeket az Alföldi Tej nem tud gyártani, de más cégek képesek az elvárt színvonalat teljesíteni. Bernhard Haider szerint biztosan felveszik a Kokárdás kínálatába a trappista sajtokat és a Túró Rudit. Az Aldi Magyarország a jövőben az Alfölditől vásárolja majd a biotejet, így az első kiskereskedelmi áruházlánc lesz, ahol valamennyi kiszerelésű friss és UHT-tej, továbbá minden típusú trappista sajt magyar termék lesz - tette hozzá az ügyvezető igazgató.
Az Alföldi Tej nettó árbevétele 2017-ben meghaladta az 53 milliárd forintot, a munkavállalók létszáma pedig 630 volt. A cég 2015-ben vásárolta meg a debreceni tejüzemet, ahol idén és jövőre több mint 12 milliárd forintból sajtgyártó és porítóüzemet építenek. 15-20 százalékos éves növekedési ütem mellett és a debreceni beruházások befejezésével a belföldi tejfeldolgozók között elsők lehetnek - közölte Mélykuti Tibor, az Alföldi Tej ügyvezető igazgatója.