Milliárdokat költ az agrártárca a magyar bor reklámozására

MTI
A minőségi borok értékesítésének támogatására 3,5 milliárd forintos borpromóciós program indítását tervezi az agrártárca - mondta Feldman Zsolt, az Agrárminisztérium (AM) mezőgazdaságért felelős államtitkára csütörtökön a 28. Budapest Borfesztivál megnyitóján.

JÖVŐ HÉTEN AGROFOOD 2024 ÉS AGROFUTURE 2024 KONFERENCIA | KOMBINÁLT JEGGYEL 50% KEDVEZMÉNNYEL!

Az AgroFood 2024 konferencián előadóink között lesz Nobilis Márton, Hollósi Dávid, Gyuricza Csaba, Giacomo Pedranzini és Ruck János is!

Az AgroFuture 2024 konferencián előad Feldman Zsolt, Hadászi László, Nemes Imre, Petri Bernadett és Vajda Péter is!

Regisztráció most 15% kedvezémnnyel, kombinált jeggyel, az AGROBÉRLETTEL 50% kedvezménnyel!

Hozzátette: a borágazatban erős a verseny, a programmal a tárca segíteni kívánja a magyar borok értékesítését az európai uniós belpiacon, és a harmadik országokban. Feldman Zsolt kiemelte, a magyar borászatok beruházásának, technológiai fejlesztésének támogatására a Vidékfejlesztési Programban eddig 35 milliárd forintot ítéltek meg, és további 10 milliárd forintnyi támogatás bírálata van folyamatban. Az államtitkár kitért arra is, hogy a magyar borászatok az európai borok között sokszínűségükkel tűnnek ki, a Kárpát-medencében pedig megfelelőek az adottságok a bortermelésre.

Könnyid László, a Magyar Turisztikai Ügynökség vezérigazgató-helyettese a megnyitón kiemelte, a magyar borászat új arculatának kidolgozásán dolgoznak. Az MTÜ promóciókkal segíti az országban megtermelt borok sikerességét a külpiacokon.

NEKED AJÁNLJUK
CÍMLAPRÓL AJÁNLJUK
FIZETETT TARTALOM
KONFERENCIA
AgroFuture 2024
Fenntarthatóság és innováció az agráriumban - AGROBÉRLETTEL 50% kedvezménnyel!
AgroFood 2024
Élelmiszeripari körkép - AGROBÉRLETTEL 50% kedvezménnyel!
EZT OLVASTAD MÁR?