Húsz év alatt a magyar kiskereskedelem ötödét megszerezte a Lidl
Magyarország első számú élelmiszer-kiskereskedelmi áruházláncává nőtte ki magát.
Magyarország első számú élelmiszer-kiskereskedelmi áruházláncává nőtte ki magát.
A tejipar szén-dioxid kibocsátásának csökkentését tűzte ki maga elé a Danone és az Ajinomoto.
Kiemelt fontosságú, hogy a magyar mezőgazdaság termékei minél több ország piacára eljussanak.
A már meglévő partnerségi viszony megerősítését jelenti a most létrejött együttműködés.
Közös erővel lépnek fel a magyar halágazat erősítéséért és a halfogyasztás népszerűsítéséért.
A következő időszakban ellenállóbb mezőgazdaságot és élelmezési rendszereket kell kiépíteni.
Válság fenyegeti ezeket az ágazatokat?
Partnerség a tejiparban.
A modernizálás a feltétele a szőlő-és borágazat fejlődésének.
Itt a Kométa nagy terve.
Együttműködési megállapodást kötött a két vállalat.
A szarvasi és Békés megyei fiatalok így a lakóhelyük közelében tanulhatnak.
Agrár-külkereskedelmünk jelentős partnere Románia.
Új szolgáltatást vezetett be az Agrárkamara.
Idén lesz 15 éves a NAIK-MBK és a Soft Flow Kft. kapcsolata.
A jó gyakorlatok átadása és az üzleti együttműködés a cél
Szerződésminta szinte biztosan lesz
A fenntarthatóság, az állatjólét és az egészséges életmód is egyre fontosabb szempont a fogyasztóknak.
Amit korábban hulladéknak hívtunk, arra másodlagos nyersanyagként kell tekinteni.
Nem volt zökkenő- és feszültségmentes az új Közös Agrárpolitika első éve sem Magyarországon.
A broilercsirkék tartása drámai fejlődésen ment keresztül, jelenleg azonban egyre növekvő ellenérzéseket vált ki a társadalomban.
December 3-5. között rendezi meg a Portfolio Csoport az Agrárszektor Konferenciát Siófokon.
A mezőgazdasági igényekre szabott vállalatirányítási rendszerek az agrárcégek legjobb eszközei lehetnek arra, hogy megőrizzék és növeljék versenyképességüket.