AGROBÉRLET: 2 KONFERENCIA 1 HELYEN, KOMBINÁLT JEGGYEL 50% KEDVEZMÉNNYEL | AGROFOOD + AGROFUTURE
Az AGROFOOD 2024 konferenciánkkal egy helyen rendezzük meg az AGROFUTURE 2024 konferenciát május 23-án, melyre az érdeklődők kedvezményes, 50%-os jegyet vásárolhatnak 59 400 Ft + Áfa / fő áron.
Az AGROFUTURE 2024 konferenciánkkal egy helyen rendezzük meg az AGROFOOD 2024 konferenciát május 22-én, melyre az érdeklődők kedvezményes, 50%-os jegyet vásárolhatnak 56 900 Ft + Áfa / fő áron.
Részvételi szándékát az online jelentkezés során jelezheti a regisztráció második oldalán található megjegyzés mezőben az "AGROBÉRLET" kóddal.
A helyettes államtitkár hangsúlyozta, hogy a kiírásra kerülő pályázati felhívások kidolgozásában minden érintett szakmai szervezet részt vesz, a legszélesebb körű szakmai párbeszédet készítik elő. Felhívta a figyelmet arra, hogy a vidékfejlesztési program új pályázatainak rendszerét közzétették, a tervezett fejlesztésekre irányuló pályázati felkészülés ez alapján már ütemezhető. Arra számítanak, hogy új, a vállalkozások igényeit, az ágazat szerkezetét figyelembe vevő pályázati rendszer képes lesz mozgásba hozni a hazai élelmiszeripar teljes vertikumát - mondta Bognár Lajos.
A helyettes államtitkár szólt arról, hogy a pandémia kihívások elé állította és állítja az élelmiszerlánc valamennyi szereplőjét, ennek ellenére Magyarországon folyamatos maradt az élelmiszerellátás. Rámutatott arra, hogy a pandémia alatt változtak a fogyasztói szokások, jelentősen nőtt az internetes élelmiszervásárlás aránya, országosan elterjedt az élelmiszerkiszállítás. A világjárvány újraértelmezte a rövid ellátási lánc fogalmát is, nagyobb jelentőséget kaptak a hazai alapanyagokból, magyar létesítményekben előállított, magyar fogyasztóknak készített élelmiszerek - mondta Bodnár Lajos.
Szappanos Péter, a Pápai Hús Kft. ügyvezetője arról számolt be, hogy húsipari cégként vegán termékek gyártásába kezdtek, mert jelentős piaci igény mutatkozik az ilyen termékek iránt. 2020 júniusában 5 vegán terméket vezettek be a magyar piacon, és további vegán termékek fejlesztésén dolgoznak.
Ludvig Orsolya Stefanie, a Heineken Hungária Sörgyárak Zrt. vállalati kapcsolatokért felelős vezetője beszámolt arról, hogy a nemzetközi vállalat stratégiájának része az együttműködés a helyi vállalkozókkal. Így Magyarországon piaci alapon segítik a komló termesztésének újraindítását.